Επιτυχής ΑπόΔραση από το

2ο Θερινό Σχολείο Μαθηματικών Κρήτης


Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία τo 2ο Θερινό Σχολείο Μαθηματικών Κρήτης: «Μαθηματικές ΑποΔράσεις 2019» που οργάνωσε το Σπουδαστήριο Θεωρητικών Μαθηματικών του Τμήματος Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών με τη χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κρήτης 2-5 Ιουλίου στις εγκαταστάσεις της Πανεπιστημιούπολής Βουτών.

To σχολείο περιελάμβανε τις

Μαθηματικές ΑποΔράσεις 2019 - Διασκεδαστικά Μαθηματικά: Για μαθητές που αποφοίτησαν από την Στ' Δημοτικού. Δόθηκε έμφαση σε μαθηματικά παιχνίδια, γρίφους, σπαζοκεφαλιές και τρισδιάστατες κατασκευές

Μαθηματικές ΑποΔράσεις 2019 - Η Τέχνη των Μαθηματικών στο κέντρο των Επιστημών και της Τεχνολογίας: Για μαθητές που αποφοίτησαν από την Γ' Γυμνασίου. Στόχος του σχολείου ήταν οι μαθητές να εξερευνήσουν τη σύγχρονη μαθηματική γνώση και την κομβική της σχέση με τις άλλες επιστήμες και την τεχνολογία.


Το Θερινό Σχολείο για τους μαθητές της Στ΄ Δημοτικού

Το Θερινό Σχολείο για τους μαθητές της Στ΄ Δημοτικού παρακολούθησαν 64 μαθητές από όλη την Κρήτη. Μια μικρή απόδραση για τους “μικρούς μας φοιτητές” από την καλοκαιρινή ραστώνη και συνάμα ένα ταξίδι ανακάλυψης κάτι νέου και δημιουργικού.

Η καλοκαιρινή ΑπόΔραση περιελάμβανε:

  • Μαθηματικούς γρίφους με έμφαση στις περιπτώσεις όπου αποδεικνύεται το αδύνατο μία κατάστασης, όπως π.χ. η απόδειξη του αδύνατου της πλακόστρωσης 8x8 τετραγώνου με 1x2 ντόμινο. Αποδείξεις αδυνάτου με χρωματισμό του πεδίου.
  • Μαθηματικά μαγικά τρικ. Περιπτώσεις μαντείας αριθμού που έχει κάποιος στον νου του με φαινομενικά μηδενική πληροφορία. Μαθηματική αιτία στην οποία βασίζεται η "μαντεία", ερμηνεία και κατασκευή του τρικ.
  • Ξυλάκια Napier και Genaille όπου μπορεί κανείς να κάνει πολλαπλασιασμούς στα γρήγορα, ερμηνεία των μεθόδων. Γεωμετρικά παράδοξα όπου με αναμόρφωση ενός σχήματος φαίνεται ότι εξαφανίστηκε ένα τμήμα του. Ερμηνεία του παραδόξου. Κατασκευές πολυέδρων με χαρτόνι, origami.
  • Προβλήματα συνδυαστικής με συστηματική (αλλά μη προφανή) καταγραφή όλων των περιπτώσεων. Το πρόβλημα των διαδρομών και το πρόβλημα των γραμματοσήμων.
  • Αστρονομικό εργαστήρι: Με την έννοια του ημερολογίου και της γεωδαισίας, κατανοείται τόσο η εξέλιξη των Μαθηματικών όσο και των συστημάτων αρίθμησης και γραφής. Eγχάραξη σε πηλό και η κατανόηση της δυσκολίας και της πολυπλοκότητας των προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι πρώιμες κοινωνίες ιστορικά. Οι Αστρολάβοι και τα Ηλιακά Ρολόγια αποτελούν μια βάση συζήτησης για την χωροχρονική τεχνολογική εξέλιξη μέσα από την εφαρμογή των Μαθηματικών.
  • Προβολή εκπαιδευτικών βίντεο και σχολιασμός τους: Προβλήθηκε βίντεο σχετικά με το Ευπαλίνειο όρυγμα που χαρακτηρίζεται ώς θαύμα της αρχαιοελληνικής μηχανικής. Διανοίχθηκε ταυτόχρονα και από τις δυο πλευρές του βουνού. Οι δυο σήραγγες συναντήθηκαν, περίπου, στο μέσον με αξιοθαύμαστη ακρίβεια, κάτι που ήταν σημαντικό επίτευγμα για τα τεχνολογικά δεδομένα της εποχής.
  • Κατά την 90-λεπτη επίσκεψη στο Τμήμα Χημείας οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και πειραματίστηκαν με διαλύματα υλικών καθημερινής χρήσης, μέτρησαν το pH (την οξύτητα των διαλυμάτων) και παρατήρησαν αλλαγές χρωμάτων παρουσία δεικτών. Δοκίμασαν την αντίδραση εξουδετέρωσης και παρατήρησαν την έκλυση αερίου διοξειδίου του άνθρακα που σβήνει το αναμμένο κερί! Εκχύλισαν φυτικές χρωστικές από φύλλα και τις διαχώρισαν παρατηρώντας τα πράσινα και πορτοκαλί χρώματά τους.
  • Oλοήμερη παραμονή στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών όπου οι μαθητές πειραματίστηκαν στο εργαστήριο ψηφιακής σχεδίασης με κυκλώματα που χρησιμοποιούν οι υπολογιστές για να κάνουν γρήγορα πάρα πολλές πράξεις και στο εργαστήριο γραφικής με την δημιουργία ιδεατών κόσμων.
  • Ρομποτικό εργαστήριο με την εκπαιδευτική εταιρεία CityLab στο Τμήμα Επιστήμης των Υπολογιστών. Στόχος του εργαστηρίου ήταν η δημιουργία ρομπότ μέτρησης αποστάσεων, με μονάδα μέτρησης τον αριθμό περιστροφών των τροχών του αντί για το μέτρο! Μετρήσαμε ευθείες και όλες οι μετρήσεις κατεγράφησαν, συγκρίθηκαν με το μέσο όρο τους και ερμηνεύτηκαν οι αποκλίσεις!
  • Μια νυχτερινή αστροπαρατήρηση στον προαύλιο χώρο του Πανεπιστημίου με τα τηλεσκόπια της Φοιτητικής Αστρονομικής Ομάδας του Πανεπιστημίου.
  • Μια και στο κλειστό γυμναστήριο του Πανεπιστημίου διεξαγόταν παγκόσμιο πρωτάθλημα οι μαθητές δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν σε αθλητικές δραστηριότητες. Παρακολούθησαν όμως αγώνα Μπάσκετ του παγκοσμίου πρωταθλήματος της FIBA μεταξύ εθνικών ομάδων νέων.

Η τελική απόδραση από το σχολείο έγινε μετά από επιτυχή αναζήτηση της Χαμένης Τελευταίας Σελίδας του Ημερολογίου των ανακαλύψεων του Δρ. Παπακυριακόπουλου μέσα στην αίθουσα του «Κυπάρισσου» που είχε συμβεί ένα «τραγικό συμβάν» πριν από πολλά χρόνια. Οι "μικροί ντετέκτιβς" χωρισμένοι σε οκτώ ομάδες αναζήτησαν τη χαμένη σελίδα λύνοντας μαθηματικούς γρίφους στο μεγάλο "σκοτεινό δωμάτιο". Η νικήτρια ομάδα αυτού του συναρπαστικού Μαθηματικού Escape Room κέρδισε μια εκδρομή στο Αστεροσκοπείο του Σκίνακα.



Το θερινό σχολείο για μαθητές που τελείωσαν την Γ’ Γυμνασίου

Το θερινό σχολείο για μαθητές που τελείωσαν την Γ’ Γυμνασίου ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία και ένα καινοτόμο εγχείρημα μιας και περιελάμβανε και θεματολογία πανεπιστημιακής ύλης που έπρεπε να διδαχθεί στους «νέους μας φοιτητές» με εύληπτο τρόπο. Το σχολείο παρακολούθησαν 50 μαθητές από όλη την Κρήτη.

Εμείς οι διδάσκοντες, μάλλον συνεπαρμένοι από το επίπεδο των μαθητών αλλά και συνηθισμένοι να απευθυνόμαστε σε φοιτητές διδάξαμε την ύλη με λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή που θα έπρεπε. Χαλάλι όμως, μια και οι νέοι μας φοιτητές γνώρισαν πολύ περισσότερα πράγματα. Εξάλλου η ενθουσιώδης και δια βοής καταφατική απάντηση των μαθητών στο ερώτημα αν θα ξαναφοιτούσαν στο σχολείο του χρόνου μας αντάμειψε.

Η καλοκαιρινή ΑπόΔραση περιελάμβανε:

  • Μια πρώτη ματιά σε προχωρημένες έννοιες μαθηματικών όπως το Άπειρο και τα Μαθηματικά του. Περιγραφή του ορίου στη διακριτή και συνεχή περίπτωση. Γνωριμία με τις οριακές διαδικασίες που προσεγγίζουν το άπειρο. Είδαμε κάποια στοιχεία συναρτήσεων και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τον ρυθμό μεταβολής των συναρτήσεων.
  • Γνωριμία με τον μυστικό κόσμο των Κρυπτογραφικών Αλγορίθμων. Εξερευνήσαμε τους αριθμούς και τα κρυπτογραφικά μυστικά τους. Μιλήσαμε για κλασικά συστήματα κρυπτογράφησης, αρχίζοντας από το κρυπτογράφημα του Καίσαρα και συνεχίζοντας με τα συστήματα μονοαλφαβητικής και πολυαλφαβητικής αντικατάστασης. Είδαμε παραδείγματα και οι μαθητές βρήκαν τις αδυναμίες τους και αποκρυπτογράφησαν μηνύματα. Καταλήξαμε με την περιγραφή ενός σύγχρονου αλγόριθμου ανταλλαγής κλειδιών. Οι μαθητές κατάφεραν να σπάσουν τον αλγόριθμο και να βρούν το κλειδί όταν οι παράμετροι του συστήματος είναι πολύ μικρές και κατάλαβαν τη σημασία του μεγέθους ενός κλειδιού.
  • Γνωριμία με τη μαθηματική μοντελοποίηση και τις εφαρμογές της στις επιστήμες και την τεχνολογία. Μετά από λίγα ιστορικά στοιχεία παρουσιάσαμε, συνοπτικά, παραδείγματα μαθηματικών μοντέλων, ξεκινώντας από την αρχαιότητα, από τη φυσική τη βιολογία και άλλες επιστήμες. Κατόπιν μελετήσαμε τη "γεωμετρία της φύσης" μέσω των φράκταλς. Είδαμε πως μια μαθηματική κατασκευή προσεγγίζει το σχήμα των νιφάδων, των φύλλων των δέντρων, των σύννεφων του ουρανού κ.α. Παίξαμε παιχνίδια με πιθανοθεωρητικά μοντέλα στρατηγικής.
  • Γνωριμία με την «Τέχνη των Μετρήσεων», δηλ. με την εξέλιξη της επιστήμης μέσω των τρόπων μέτρησης του χρόνου και του χώρου και εν γένει των μετρήσιμων μεγεθών όπως αυτά εμφανίστηκαν ως ανάγκη της ανθρώπινης κοινωνίας. Έτσι από την πρώιμη ιστορία των αρχαίων ημερολογίων και της πρώτες πειραματικές μετρήσεις της περιμέτρου της γης, έως την τις σύγχρονες μεθόδους μετρήσεων μικρής και μεγάλης κλίμακας, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου έρχονται σε επαφή με την κατανόηση της εξέλιξης των πρακτικών ζητημάτων της επιστήμης συμμετέχοντας κι εκείνοι μέσω επίλυσης απλών ασκήσεων στην εφαρμογή των Μαθηματικών και των Μετρικών Συστημάτων.
  • Γνωριμία με τη φυσική του καιρού και τις μαθηματικές εξισώσεις που τον περιγράφουν. Μάθαμε να διαβάζουμε ένα μετεωρολογικό χάρτη και να σχεδιάζουμε ισοβαρείς καμπύλες και πως χρησιμοποιούνται για να κάνουμε πρόγνωση καιρού. Φτιάξαμε τις δικές μας ισοβαρείς για μια μέρα με μελτέμι πάνω σε ένα μετεωρολογικό χάρτη. Μελετήσαμε τον «Ζορμπά» που ανέπτυξε χαρακτηριστικά μεσογειακού κυκλώνα (medicane) με τη βοήθεια αριθμητικού μοντέλου πρόγνωσης που έτρεξε στο παράλληλο υπολογιστή του Τμήματος. Συγκρίναμε τα αριθμητικά μας αποτελέσματα με πραγματικά δεδομένα.
  • Μαθηματικά Ταξίδια στο Κύμα. Οι μαθητές γνώρισαν ένα απλό μαθηματικό μοντέλο της κίνησης ενός ιστιοπλοϊκού σκάφους. Η συνισταμένη κίνηση επιδείχθηκε με ένα απλό πείραμα. Επιπλέον, συμμετείχαν στην μελέτη ενός μαθηματικού μοντέλου για την εύρεση της βέλτιστης γωνίας εκκίνησης ενός σκάφους για την άφιξη σε ένα προκαθορισμένο σημείο στον συντομότερο δυνατό χρόνο. Παρουσιάστηκαν όργανα ναυσιπλοΐας και ναυτικοί χάρτες. Οι μαθητές πήραν αντίγραφο ναυτικού χάρτη στον οποίο σχεδίασαν πορεία μεταξύ δυο σημείων.
  • Oλοήμερη παραμονή στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών όπου οι μαθητές πειραματίστηκαν στο εργαστήριο ψηφιακής σχεδίασης με κυκλώματα που χρησιμοποιούν οι υπολογιστές για να κάνουν γρήγορα πάρα πολλές πράξεις και στο εργαστήριο γραφικής με την δημιουργία ιδεατών κόσμων.
  • Ρομποτικό εργαστήριο με την εκπαιδευτική εταιρεία CityLab στο Τμήμα Επιστήμης των Υπολογιστών. Στόχος του εργαστηρίου ήταν η δημιουργία ρομπότ μέτρησης αποστάσεων, με μονάδα μέτρησης τον αριθμό περιστροφών των τροχών του αντί για το μέτρο! Σκοπός μας ήταν να μετρήσουμε εμβαδά και δώσαμε πρακτικό νόημα στις μετρήσεις των ρομπότ χρησιμοποιώντας μαθηματικές σχέσεις. Ολες οι μετρήσεις κατεγράφησαν, συγκρίθηκαν με το μέσο όρο τους και ερμηνεύτηκαν οι αποκλίσεις.
  • Eπίσκεψη μιάς ώρας στο Τμήμα Χημείας όπου οι μαθητές ενημερώθηκαν για το Τμήμα και ξεναγήθηκαν στο εκπαιδευτικό εργαστήριο Βιοχημείας. Παρακολούθησαν μια σειρά πειραμάτων χημείας με αλλαγές χρωμάτων και πολλά άλλα γοητευτικά και παράξενα που μόνο η Χημεία εξηγεί.
  • Επίσκεψη μιας ώρας στο Τμήμα Φυσικής όπου έγιναν παρουσιάσεις πειραμάτων Φυσικής με έμφαση στη σύγχρονη Φυσική. Έγινε συζήτηση σχετικά με τις σύγχρονες ανακαλύψεις στη Φυσική και τη στενή σχέση μεταξύ μαθηματικών και φυσικής.
  • Μια νυχτερινή αστροπαρατήρηση στον προαύλιο χώρο του Πανεπιστημίου με τα τηλεσκόπια της Φοιτητικής Αστρονομικής Ομάδας του Πανεπιστημίου.
  • Μια και στο κλειστό γυμναστήριο του Πανεπιστημίου διεξαγόταν παγκόσμιο πρωτάθλημα οι μαθητές δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν σε αθλητικές δραστηριότητες. Παρακολούθησαν όμως αγώνα Μπάσκετ του παγκοσμίου πρωταθλήματος της FIBA μεταξύ εθνικών ομάδων νέων.


Βραδινή Αστροπαρατήρηση

Στην εκδήλωση αυτή που διοργανώθηκε το βράδι της 2ης ημέρας, συμμετείχαν όλοι οι μαθητές της Μαθηματικής ΑπόΔρασης όσο και οι οικογένειες τους, σε μια πρώτη επαφή-γνωριμία με τον έναστρο ουρανό και τις βασικές αρχές αστροφυσικής-αστρονομίας.

Στον αύλειο χώρο του Πανεπιστημίου παρατάχθηκαν τρία (3) ερασιτεχνικά ρομποτικά και χειροκίνητα τηλεσκόπια με την βοήθεια των οποίων το κοινό μπόρεσε να παρατηρήσει σε μεγέθυνση τόσο τους πλανήτες (Αφροδίτη, Δια, Κρόνο, Άρη) όσο και τα εντυπωσιακά αντικείμενα βαθέως ουρανού (Σμήνος του Ηρακλή, Πλανητικό Νεφέλωμα της Λύρας αλλά και μακρινούς Γαλαξίες).

Πέραν της οπτικής παρατήρησης μέσω των τηλεσκοπίων το ακροατήριο ξεναγήθηκε στην αναγνώριση των βασικών θερινών αστερισμών και της μυθολογίας που τους συνοδεύουν.

Μέρος των στοιχείων αυτού του βιωματικού μαθήματος εξετάστηκαν την τελευταία ημέρα του σχολείου στην δράση του παιχνιδιού των γρίφων στο Σκοτεινό Δωμάτιο για τους μαθητές της ΣΤ΄Δημοτικού.



Βόλτα στο κύμα

Tο απόγευμα της τελευταίας μέρας και αμέσως μετά το κλείσιμο του σχολείου περίπου 20 μαθητές του σχολείου της Γ΄ Γυμνασίου επισκέφθηκαν με τους γονείς τους τις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου Γαζίου Κρήτης. Οι προπονητές του ομίλου μίλησαν για την ιστιοπλοΐα και τις δραστηριότητες του ομίλου. Οι μαθητές, αφού φόρεσαν σωσίβια, έκαναν, συνοδεία αθλητών του ομίλου, μια μικρή διαδρομή με τα σκάφη 420 και Pico.



Την ευθύνη για τη διδασκαλία του Σχολείου για τους μαθητές του Δημοτικού είχαν οι κυρίως διδάσκοντες:

  • Μιχαήλ Λάμπρου, Καθηγητής του Τμήματος
  • Ανδρέας Βαρβεράκης, Μαθηματικός Μέσης Εκπαίδευσης
  • Μαρία Δρακάκη, Μαθηματικός Μέσης Εκπαίδευσης
  • Αθηνά Ναλετάκη, Μαθηματικός Μέσης Εκπαίδευσης
  • Μιχάλης Περάκης, Μαθηματικός Μέσης Εκπαίδευσης
  • Αλέξανδρος Συγκελάκης, Μαθηματικός Μέσης Εκπαίδευσης

Στη διδασκαλία της ενότητας "μαθηματικοί γρίφοι και παιχνίδια" συμμετείχε ο κ. Πανταζής Χούλης, διδάκτωρ μαθηματικός, ειδικός στους γρίφους.

Την επιμέλεια και υλοποίηση του "Μαθηματικού Escape Room" είχε ο εκπαιδευτικός Μ. Περάκης. Συμμετείχαν μέλη της Θεατρικής Ομάδας του Πανεπιστημίου.

Την ευθύνη για τη διδασκαλία του Σχολείου για τους μαθητές του Γυμνασίου είχαν οι κυρίως διδάσκοντες:

  • Θεόδουλος Γαρεφαλάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος
  • Γεώργιος Καπετανάκης, Επισκέπτης Διδάσκων του Τμήματος
  • Γεώργιος Κοσιώρης, Καθηγητής του Τμήματος
  • Γεώργιος Κωστάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος
  • Μιχάλης Περάκης, Μαθηματικός Μέσης Εκπαίδευσης
  • Μιχαήλ Πλεξουσάκης, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος
  • Γεώργιος Συλλιγάρδος, ΕΔΙΠ του Τμήματος
  • Ευάγγελος Χαρμανδάρης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος
  • Νικόλαος Χρηστάκης, Επισκέπτης Διδάσκων του Τμήματος

Στη διδασκαλία της ενότητας «Μαθηματικά ταξίδια στο κύμα» συμμετείχε ο κ. Μανόλης Αποστολάκης, δάσκαλος ιστιοπλοΐας και ναυτικής τέχνης.

Την ευθύνη της διδασκαλίας στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών είχαν:

  • Μανόλης Κατεβαίνης, Καθηγητής Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών
  • Γιώργος Παπαγιαννάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών

Την ευθύνη του συντονισμού των εργαστηρίων στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών είχαν: Σταύρος Κατερός και Αντώνης Ψιστάκης (μεταπτυχιακοί φοιτητές), Νίκος Κρασσάς (Μέλος ΕΤΕΠ). 15 προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών συμμετείχαν ως βοηθοί στην υλοποίηση των εργαστηρίων.

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες της Citylab: Άλκης Ελευθερίου (διδασκαλία, επιμέλεια), Δημήτρης Μπλουγουράς (οργάνωση, σχεδιασμός), Γιάννα Κολουντζάκη (βοηθός εργαστηρίων).

Στο Τμήμα Χημείας η οργάνωση και επίβλεψη του εργαστηρίου για τους μαθητές Δημοτικού έγινε από τις Μαρία Φουσκάκη, Χημικό ΕΤΕΠ και Μαρία Αποστολάκη, Χημικό ΕΔΙΠ με τη βοήθεια 4 προπτυχιακών φοιτητριών.

Η ξενάγηση των μαθητών του Γυμνασίου στο Τμήμα Χημείας έγινε από τη Μαρία Φουσκάκη Χημικό ΕΤΕΠ και η επίδειξη πειραμάτων χημείας στους μαθητές του Γυμνασίου έγινε από την ομάδα επίδειξης πειραμάτων του τμήματος που αποτελείται από τους Χημικούς/ Μεταπτυχιακούς Μεταξά Γιάννη και Γκουβούση Άγγελο και τις φοιτήτριες Φωτιάδη Αλίκη, Θωμαΐδη Μαρία και Δρακωνάκη Βαλάντω με υπεύθυνο τον κ Κουβαράκη Αντώνη, Χημικό, ΕΔΙΠ.

Συντονισμός και διδασκαλία εργαστηρίων στο Τμήμα Φυσικής:

  • Ανδρέας Ζέζας, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Φυσικής
  • Ελευθέριος Ηλιόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Φυσικής

Στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην επίβλεψη των μαθητών καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολείων συμμετείχαν:

  • Εθελοντές Μαθηματικοί της Μέσης Εκπαίδευσης:

    • Μελετία Αλεβυζάκη
    • Ειρήνη Κασωτάκη
    • Δημήτρης Κωστίνος
    • Κωνσταντίνος Νικηφόρος
    • Άννα Παντελάκη
    • Ελένη Παπαδάκη
    • Ιωάννα-Κλημεντία Πολιτάκη
    • Ελένη Τζερεμέ
    • Στέλλα Φουρφουλάκη
    • Αγγελική Χριστοφοράκη
  • Μεταπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος:

    • Νικόλαος Βαρδουλάκης
    • Ευαγγελία Δακορώνια
    • Χαράλαμπος Κοροσίδης
    • Ελευθερία Σταυροπούλου
  • Προπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος:

    • Σάββουλα Αντουλινάκη
    • Σοφία Θεοχάρη
    • Ευαγγελία Καρτσάκη
    • Εμμανουέλλα Μακρυμανωλάκη
    • Γιώργος Παπαδομιχελάκης
    • Εμμανουήλ Πιτροπάκης
    • Στέλλα Χαμηλάκη

Οι Οργανωτές και Διδάσκοντες του 2ου Θερινού Σχολείου Μαθηματικών Κρήτης ευχαριστούν τους μαθητές και τους γονείς τους για τη συμμετοχή τους σε αυτή τη δημιουργική περιπέτεια. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για όλους μας. Tα χαμόγελα ικανοποίησης των μαθητών και τα εγκωμιαστικά σχόλια των γονέων μας δίνουν δύναμη να επαναλάβουμε το σχολείο και του χρόνου με περισσότερες ακόμα εκπλήξεις.

Ευχαριστούμε τους εθελοντές Μαθηματικούς της Μέσης Εκπαίδευσης, τα Τμήματα Επιστήμης Υπολογιστών, Χημείας και Φυσικής του Πανεπιστημίου, την Αστρονομική Φοιτητική Ομάδα του Πανεπιστημίου, τη Θεατρική Ομάδα του Πανεπιστημίου, το Γυμναστήριο του Πανεπιστημίου, την Εκπαιδευτική Εταιρεία CityLab, τον Ναυτικό Όμιλο Γαζίου, καθώς και τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου και της Περιφέρειας Κρήτης για την καθοριστική συμβολή τους στην υλοποίηση του Θερινού Σχολείου.

Ευχαριστούμε τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη καθώς και τον κ. Λάμπρο Καμπουράκη, Εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο στον τομέα Παιδείας στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου για την ενεργή υποστήριξη τους στην υλοποίηση του 2ου Θερινού Σχολείου Μαθηματικών Κρήτης.

Υπεύθυνοι για τη διαχείριση και οργάνωση του σχολείου

Α. Φειδάς Καθηγητής του Τμήματος και Διευθυντής του Σπουδαστηρίου Θεωρητικών Μαθηματικών, υπεύθυνος του έργου «Μαθηματικές Αποδράσεις» στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Π.Κ.
Γ. Κοσιώρης Καθηγητής του Τμήματος και Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
Α. Κουβιδάκης Καθηγητής του Τμήματος
E. Τζανάκη Επίκουρη Καθηγήτρια (υπό διορισμό) του Τμήματος
Μ. Περάκης Μαθηματικός Μέσης Εκπαίδευσης και Πρόεδρος του Παραρτήματος της ΕΜΕ Λασιθίου
Ε. Καφάτου Προσωπικό της Γραμματείας του Τμήματος
Ε. Βλαχάκη Προσωπικό της Γραμματείας του Τμήματος
A.Αναστασάκος Ανάπτυξη και επιμέλεια της ιστοσελίδας